velkommen!
trine@hugla.no

söndag 14 mars 2010

Hei! I dag har jeg tatt flere bilder ,det var så fint lys både ute og inne.Når jeg etterpå sitter og fikser med bildene,og ser keramikken min litt utenfra,kan jeg se mitt eget uttrykk tydeligere.Jeg ønsker å formidle letthet,glede,enkelhet og lekfullhet i det jeg gjør.For jeg er (for det meste)glad når jeg holder på,tiden springer fort,fort.Og for det meste blir det slik jeg tenkte meg at det skulle bli.Når jeg ikke dreier,liker jeg å kjevle go bygge figurer.Det blir damer og fugler og båter-----og engler! Jeg blir aldri lei av englene mine,og de får hele tiden nye uttrykk. De blir ikke tradisjonelle engler,men Trine sine. En del av dem bærer lys,andre har hår "i vilden sky" og noen har en stor,rød munn....Alle er de glade!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar